Om een zakelijk telefoonnummer te regelen moet je alleen even weten bij wie je moet zijn. Kies voor Rinkel en je weet zeker dat je telefoontjes altijd doorkomen en dat je altijd uit kunt bellen. Je krijgt dan een telefoonnummer met netnummer 085 of 088, of regionaal. Jij kiest het netnummer wat het beste bij je past: nationaal of regionaal. Nee, je hoeft dan geen vaste toestellen aan te schaffen en die op de bureaus van je medewerkers te zetten, Rinkel werkt gewoon via je mobiel.
Waarom zou ik kiezen voor een zakelijk telefoonnummer?
In deze tijden is het erg lastig om zakelijk en privé uit elkaar te houden. Je kunt er natuurlijk voor kiezen om met twee GSM’s op zak te lopen, maar is dat écht handig? Door te kiezen voor Rinkel kun je heel gemakkelijk onderscheid maken tussen zakelijk en privé. Sterker nog: je kunt je zakelijke nummer zó instellen dat je buiten openingstijden van je bedrijf geen telefoontjes zult ontvangen, terwijl je privénummer daar geen hinder van ondervindt.
Ook als ZZP’er kan een abonnement bij Rinkel hierdoor een uitkomst zijn.
Zal wel duur zijn, zo’n abonnement!
Je zou misschien denken dat een abonnement op Rinkel.com flink aan de prijs is, maar niets is minder waar. Je kunt al voor € 8,99 per maand een eigen zakelijk nummer op je mobiel hebben. Je betaalt dan wel € 0,06 per minuut voor bellen, maar die kosten zijn in veel gevallen zeker te overzien. Wil je geen gedoe en precies weten hoeveel je iedere maand kwijt bent? Dan kies je, in plaats van het essential abonnement, voor het Rinkel Professional of Expert abonnement abonnement. Dit kost je € 17,99 per maand of €21,99 bij een jaarabonnement, niets meer, niets minder. En ja, zodra je het nummer hebt aangevraagd werkt het. Geen wachttijd, direct beginnen.
Wat kan ik met dit abonnement?
Stel. Je kiest voor het “Professional” abonnement van Rinkel, wat ook het meest gekozen wordt, dan heb je het goed bekeken. Je weet dan niet alleen precies welk bedrag je iedere maand moet betalen, je kunt ook gebruikmaken van andere opties:
- Zet een beller in de wacht. Moet je even wat opzoeken? Wil je even overleggen? Dan zet je de beller net zo gemakkelijk even in de wacht.
- Stel je zakelijke openingstijden in. Geef zelf aan wat er met telefoontjes moet gebeuren als deze buiten openingstijden binnenkomen (bijvoorbeeld naar voicemail, of alleen een notificatie van een gemiste oproep).
- Verbind gesprekken door naar collega’s. Ben jij niet de aangewezen persoon om een bepaalde vraag te beantwoorden en is je collega dat wel? Dan hoeft de klant niet opnieuw te bellen, jij verbindt het gesprek net zo gemakkelijk even door.
- Koppel je zakelijke nummer met WhatsApp Business. Even snel een berichtje naar een klant? Wil je klant een order plaatsen, maar heeft ‘ie geen tijd om te bellen? WhatsApp Business is de ideale tool.
- Stel een welkomstbericht in. Wil je dat je klanten geen twijfel hebben over wie ze hebben gebeld? Wil je dat je klanten direct weten wat jij in de aanbieding hebt? Spreek dan zelf een welkomstbericht in. Kies je het Expert abonnement, dan kun je ook een wachtrij en keuzemenu instellen, gesprekken gratis opnemen!
Klinkt allemaal interessant, toch? Is een zakelijk telefoonnummer iets voor jou? Ga dan snel naar de site van Rinkel en regel het! Je bent dan vandaag nog de trotse eigenaar van een zakelijk telefoonnummer!